- Ocenianie potencjału wybranych marek
- Przygotowanie ramowej strategii komunikacji w social mediach
- Samodzielnie dobieranie narzędzi i kanałów komunikacji ... i wiele więcej
- Dla kogo jest to szkolenie?
- Szkolenie skierowane jest do osób, które poprzez spójne działania w e-przestrzeni chcą zbudować swój wizerunek profesjonalnego Managera lub Firmy
- Także dla osób, które są odpowiedzialne za działania marketingowe oraz chcą zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z zakresu projektów w e-przestrzeni ... i wiele więcej
- Dla kogo jest to szkolenie?
- Szkolenie skierowane jest do osób, które poprzez media społecznościowe chcą zbudować swój wizerunek profesjonalnego Managera lub Firmy
- Także dla osób, które są odpowiedzialne za działania marketingowe oraz chcą zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z zakresu projektów w e-przestrzeni ... i wiele więcej
- Zarządzanie zespołem konsultantów – wstęp
- Style zarządzania zasobami ludzkimi
- Skuteczna komunikacja ... i wiele więcej
- Świadomość strategii radzenia sobie z konfliktem
- Koło konfliktu
- 4 etapy konstruktywnego sporu procedura Gordona ... i wiele więcej
- Poznanie czynników wywołujących zmiany i źródeł oporu wobec zmian
- Poznanie różnorodnych podejść do planowanej zmiany
- Nabycie umiejętności dostosowania stylu przywództwa do sytuacji ... i wiele więcej
- Uświadomienie korzyści z właściwego planowania, uwzględniającego czas, priorytety, a także zasoby członków zespołu
- Poznanie zasad i korzyści z delegowania zadań i uprawnień
- Doskonalenie umiejętności wpływania na pracowników w celu zwiększenia ich zaangażowania w wykonywaną pracę ... i wiele więcej
- Wykształcenie pozytywnego nastawienia wobec pracy zespołowej, dzielenia się wiedzą, kierowania pracą innych
- Rozwój kompetencji w zakresie współpracy
- Poznanie i umiejętność stosowania wybranych narzędzi komunikacji ... i wiele więcej
- Cele i funkcje oceny
- System ocen
- Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej ... i wiele więcej
- Szef a coach
- Coaching – definicja
- Etapy uczenia się ... i wiele więcej
- Mobbing w polskim prawie
- Mobbing a dozwolone zachowania pracodawcy
- Obowiązek pracodawcy w zakresie przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji ... i wiele więcej
- Szef to zawód
- Karanie i nagradzanie podwładnych
- Expose szefa ... i wiele więcej
Poznaj z nami rolę KAMów w organizacji, aktywnie wspieraj klienta, prowadź efektywne negocjacje. Sprawdź ofertę szkoleń.
Sprawdź cały kurs →
Poznaj własny styl przywództwa, nabądź umiejętności planowania działań i ustalania celów. Sprawdź szkolenie Akademia Managera.
Sprawdź cały kurs →
Poznaj odpowiedzi między innymi na pytania: co motywuje każde pokolenie i jak współpracować aby motywować? Sprawdź ofertę szkoleń.
Sprawdź cały kurs →
Nowoczesny marketing opiera się zatem o zamknięty cykl spiralny, dowiedz się i wykorzystaj mechanizm jego działania.
Sprawdź cały kurs →
Jak właściwie budować relacje z przełożonymi, podwładnymi i partnerami? Jak tworzyć zespoły i dotrzeć do ich motywacji? Sprawdź RMP!
Sprawdź cały kurs →