Pracował jako Przedstawiciel Handlowy, Medyczny, KAM, Dystrykt Manager, Dyrektor Sprzedaży, Manager Projektów Szkoleniowych oraz Kierownik Działu Szkoleń, w takich firmach jak Sandoz, Valeant, Leroy Merlin, Auchan, Hortex, Polfarmex, CRL. Wdrażał oraz koordynował procesy HR, kreował politykę personalną w międzynarodowych strukturach handlowych.
Wieloletnie doświadczenie trenerskie w „korporacjach” pozwala mu prowadzić z sukcesami procesy rozwojowe, od rekrutacji – Assessment Center, przez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Praca Kierownika Działu Szkoleń oraz prowadzenie wielu projektów HR w międzynarodowych firmach zapewnia jego klientom szerokie spojrzenie na potrzeby rozwojowe pracowników.
Poprowadził ponad 1140 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu do poszukiwania i samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań.
Prowadził szkolenia dla klientów z wielu branż:
Coca Cola, Mars, Danon, CRH, Samsung, KPMG, Millennium, Leroy Merlin, Goodyear, Orlen, BNP Paribas, Volkswagen, PKP, PGNIGE, Postal, Conforama, Auchan, CRL, Dalpo, Atut Rental, Robinson, Hestia, UPC, Ulma, Makro, Sarantis, DAKO, JLLS, Atrium, UZIN, Spar, Colian, Play, JTI, Wrigley, Oficyna Ekonomiczna, AArsleff, Murapol, Volvo, Fristom, Hamelin, Pyszne.pl, Lustan, Laurent, Ajinomoto, Złota 44, ITCard, Celfast, Lalorraine.
Farmacja: Glaxo, Novartis, Loreal, Lek Polska, Bayer, Herbapol Wrocław, Polpharma, Polfarmex, Polfa Warszawa, Amara, Oceanic, Valeant, 3M, Omega Pharma, Urgo, Avec Pharma, Bioprofil, Polfa Łódź, Diasorin, Thea, BTL,
Sieci Aptek: J.Tyś, Zdrowie, Zdrowit, Juwenta, Medest, łącznie ponad 500 osób.
Valeant – w departamencie medycyny estetycznej – współpraca w promocji preparatu Sculptra.
Szkolenie całego zespołu w rozwoju kompetencji sprzedażowych
Szkolenie dla klientów – Obsługa klienta
Złota 44 Największy apartamentowiec w Europie
Współpraca w zakresie przygotowania strategii komunikacji sprzedażowej
Przygotowanie zespołu sprzedażowego do realizacji nowej koncepcji
Pyszne.pl
Szkolenie całego zespołu sprzedażowego w początkowej fazie budowania
Budowanie kompetencji sprzedażowych w nowych działach